Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Trillingmamman - 20 februari 2013 22:40

Storhandling blev det idag, hela tolv kassar med mat. Nu är både kyl, frys och skåp fulla igen vilket är en fröjd. Nu var det inte helt slut överallt men jag och maken passade på och handla när vi ändå var två som kunde hjälpa till. Kvar har jag blöjorna som ni säkert redan vet inte blir ett paket vid varje handling. Det tar jag en annan dag. Även lite kvällshandling med Linn, Gabriel och Mia med några av hennes barn blev det. Ingen mat utan det gick i klädernas tecken. Ja även det behövs fyllas på mellan varven.


Nu har dom fixat torktumlaren här och jag måste säga att det var snabbt jobbat, TACK Skövdebostäder! Vilken service. Nu kör vi på som vanligt igen här i huset och spindelnätet i vardagsrummet är borta.


Till helgen väntas lite roligheter och jag riktigt längtar dit, Stiftelsen kommer hit och vi ska gå och se dem. Det var inte igår man var på konsert direkt. Kommer att känna mig som tjugofem igen absolut! Nu vankas det säng för min del och lite Wordfeud förstås.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards