Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Trillingmamman - 20 mars 2013 13:27

I går blev det ett läkarbesök hos gyn då jag har lite "problem" som jag behövde få bukt med. Fick två mediciner utskrivet och det fanns inget synligt som var fel, nu är det bara svar från blodproven och hoppas att dessa tabletter ska reglera "problemet". Ska tillbaka om två veckor igen och göra ytterligare en undersökning och  ta cellprov. Efter det kan jag nog slappna av.


Barnen var så glada över att få gå till förskolan. De sprang in och verkade inte sakna mig nämnvärt, ganska skönt och veta att de har det bra. Tar det inte så hårt. Hellre att det än att de hänger grinandes vid benen. Fick lite gjort idag fast jag inte skulle egentligen och det var storhandling. Bara tolv kassar och lite till. Hade tänkt ta det i morgon men då visar det sig att trillingarna skall på 4-års kontroll, så det var lika bra att handlingen blev gjord idag i stället. Fast jag hade annat planerat (vila). Nåja, det blir inte alltid som man tänkt sig. Som vanligt när man handlar så haglar kommentarerna, och då hade jag inte en kundvagn med blöjor. Nej, det är inte mat för en månad. Ja, vi är många i familjen. Och ja vi har en TV hemma.


Nu ska jag kila ner och hämta glada gänget och sen är det dags för min promenad.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards