Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Trillingmamman - 11 mars 2013 18:42

Det är vad jag gör just nu, pustar ut. Har tagit igen mig två dagar i rad, somnat till filmernas inledningstext. Så bra var de filmerna med andra ord. Behövdes i alla fall då jag känt mig helt slut. Hoppas på att vara lite mer sällskaplig ikväll. Ska titta på Familjen Annorlunda tänkte jag och sen påbörja mina nyinköpta böcker av Virginia Andrews, om ni kommer ihåg om barnen som blev inlåsta på vinden av föräldrarna. Hela serien köpte jag fast på engelska. Grymt sugen på att börja läsa.


Barnen mår bra, peppar peppar. I morgon blir det förskola för deras del. Det var två veckor sen sist då två av barnen fick omgång två av magsjuka förra måndagen. Har inte så mycket planerat utan kommer att ta dagarna lite som det kommer. Även om det har varit kallt så har solen värmt gott, det märks att det går mot ljusare och varmare tider.


Nu sitter jag i soffan med alla sju underbara och tittar på tecknat, som en sardin förvisso men mysigt är det.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards