Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 23 april 2013

Av Trillingmamman - 23 april 2013 17:48

Lugn dag med en hysterisk eftermiddag som följd. Bara att ta ett par djupa andetag. Mindre kul men snart är det kväll och sängen, får hålla ut tills dess. Det har varit mycket den senaste tiden och en sjuhelvetes massa sjukdomar med, det tar på krafterna. Märkligt hur mycket man orkar egentligen. Människan är fantastisk på det sättet när man ställs inför en massa prövningar. Jag fungerar så att det som inte dödar, det härdar. Men är mycket väl medveten att alla inte fungerar så. Vet fortfarande inte hur mycket jag tål, uppenbarligen en hel del. Får samla krafter de stunder jag får själv. Dagens utlopp får ske med matteboken i alla fall. Ska bli intressant med resultat.


I morgon ska jag på föreläsning om psykoser. Också intressant och jag ser fram mot det. Men först ska jag överleva kvällen.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards