Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 28 mars 2014

Av Trillingmamman - 28 mars 2014 17:47

Soligt och fint har det varit, riktigt skönt. Halva dagen spenderades inomhus för att göra skolarbete, sen satt jag ute och läste resten av dagen. Fast på skolan.

Nu är det helg och jag hoppas att vädret blir bra så man kan bättra på solbrännan lite. Ska försöka ta en löprunda nu när förkylningen så gott som har släppt helt. Är så taggad och sugen att göra mig av med energi. Har vårruset i Göteborg att se fram mot med, så det behövs sättas igång.

I morgon ska två av barnen på kalas och det ska inhandlas paket ikväll efter att de har somnat. En kvällspromenad är aldrig fel. Känner mig för övrigt rätt så trött och kommer förmodligen att somna ovaggad. Först kaffe innan det är dags och göra i ordning allihopa.


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards