Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 2 maj 2014

Av Trillingmamman - 2 maj 2014 07:54

En lugn dag blev det igår som började med en löprunda på 12 km för min del. Riktigt jäkla skönt! Lek ute, fika, god mat och avslut med film i sängen.

Alla fem somnade gott. Själv sov man inte så bra vilket jag aldrig gör med barn i sängen. Nu är det första gången alla sover där samtidigt. Lite sött var det. Men det är fredag så det blir vila i helgen.... eller inte. Vaknade av en brummande telefon. Har ju vunnit efterfest med Ammotrack på Scandic. Lär bli mindre sömn men det är det värt. Inte så ofta efterfest händer så man kan väl få känna sig som 20 för en kväll. Får plocka de gråa håren på söndag hahaha.

Skolan går bra med, tutar och kör på som vanligt. Allt slit ger resultat.

Sitter nu på bussen till Lidköping för ännu en givande praktikdag som jag ser fram mot. Ha en fin dag alla!


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards