Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 20 januari 2015

Av Trillingmamman - 20 januari 2015 19:09

Tror nog dom där skorna kände på sig att jag ville köra gärnet. Jag har blivit sjuk så skorna får snällt vila, finns inte en chans att jag tränar med feber och hosta i kroppen. Mår verkligen uruselt just nu. Bara rida ut stormen. Skorna är kvar.

Annars för övrigt är det väldigt upp och ner i mitt humör. Stackars mina vänner, en guldstjärna till dem som står ut med mig.

Jo jag ska sluta med det tror jag för ibland äter jag upp mig själv inifrån.

Jag vet definitivt att jag ska bädda ner mig snart. Det är ett gäng föreläsningar i morgon som jag vill gå på, så frisk vill jag bli. Alvedon och vila är det som gäller så repar jag mig nog fort.

God natt alla!


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards