Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 31 januari 2015

Av Trillingmamman - 31 januari 2015 06:03

En underbar fredag var det med ett riktigt trevligt avslut dessutom med min syster Anna som har kommit på besök. Vi var ute en sväng och dansade lite. Riktigt trevligt! Tack bästa för en rolig och minnesvärd afton.

En perfekt dag var det på alla sätt och vis.

Skrev tentan i läkemedelsräkning och den kändes bra. Nervpirrande, men det är bara att vänta på resultat och förhoppningsvis inom de arton dagar de har på sig. Fick dessutom veta resultatet på sista tentan i Patofysiologin och jag blev godkänd. Det kändes riktigt skönt kan jag säga.

Fredagen bjöd på lite överraskningar. Fick av min goa klasskamrat en kaffemugg.

Åh vad glad jag blev. Av min älskade syster när hon kom fick jag dessutom ett eget designad halsband.

Jättefint och jag blev glad. Tack!

Jobb väntas nu, sitter och dricker mitt morgonkaffe och njuter. Det är tyst i huset. Ikväll blir det garanterat också trevligt, ett par goa underbara människor kommer över och vi ska ha det trevligt även idag. Sitta och snacka lite, umgås och bara vara. Inte helt fel.

Känner mig så glad inombords fast jag inte är normal. Suger på den karamellen ett tag, det var länge sen sist den känslan fanns hos mig. Mest upp och ner går det och visst mår jag bra vissa dagar. Igår och idag är känslan riktigt bra vilket jag kommer leva på länge.

Dags och göra i ordning sig, dansa iväg på jobb och en kul kväll väntar mig.


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards