Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 30 juni 2015

Av Trillingmamman - 30 juni 2015 18:54

Att göra ingenting får mig att bli rastlös. Har nu i två dagar ägnat mig åt att baka bullar, kakor och vetelängder. Nu har jag fyllt frysen med bra och ha fika.

Veckan går sakta men det är bara för att jag väntar på något roligt. På torsdag smäller det, Törebodafestivalen här kommer vi. Har förstås lite att stå i innan. Det skulle bli fint väder här i morgon så ut ska vi. Inga måsten eller bakning, lämnar allt för att åter slappa.

Apropå slappa så ska jag slänga mig på sängen en stund. Helt färdig är jag, även om barnen är glada. Ha en fin tisdag.


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards