Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 10 februari 2015

Av Trillingmamman - 10 februari 2015 05:38

Jag kämpar på med skolan. Sammanfattar till de tre kommande tentor jag har, plus två omtentor. Här ligger vi inte på latsidan direkt. Det går bra. Forserar på förmiddagarna så jag kan ägna tiden åt barnen på eftermiddagen. Har dessutom trevligt sällskap av min klasskamrat Elin som sover här denna vecka. Det är praktik för oss alla i omgångar, min tur vecka nio. Det är blandade känslor men skall absolut bli intressant och nyttigt. Ser också fram mot det. Tills dess har jag en hel del att göra.

Sitter och intar morgonkaffet och börjar vakna till liv. Älskar dessa stunder. Snart dags att börja göra sig i ordning för dagen.

Om jag hinner så lägger jag till en löptur med, annars får det vänta tills i morgon. Idag är en fullspäckad dag från morgon till kväll.

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards