Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Trillingmamman - 23 augusti 2010 18:06

Även om fredagen bjöd på regn och rusk vilket inte kanske var det roligaste så var lördagen betydligt finare. Vädret blev soligt på eftermiddagen och det var varmt hela dagen i stort sett. Fantastiskt väder för utflykt om inte annat. Lagom sol och lagom moln. Och som jag skrev tidigare så överraskade vi Linn genom att ta henne till Liseberg.


Trillingarna hade vi inte med oss denna helg av olika anledningar. Mina kära föräldrar fick förmånen att ta hand om dem. Och de hade säkert roligare med mormor och morfar än med oss. Tack mamma och pappa för att ni ställde upp och tog hand om dem!


Eftersom jag älskar att fotografera så har jag förstås en hel del bilder att visa i vanlig ordning. Här kommer dom.


  


  


  


  


  


  


  


  


  


  


  


  


  


  


En fantastisk dag på alla sätt och vis. Kvällen avslutades med midnattsloppet för Thomas del. Men barnen var så trötta och även Julie krånglade lite vid tiotiden på kvällen så det blev inte att vi steg ur bilen. De små behövde sova eftersom vi skulle åka hem på natten. Tråkigt nog så blev det inte ett enda fotografi av honom. Men jag skall fotografera hans medalj och lägga ut.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Av Trillingmamman - 23 augusti 2010 10:29

Den här helgen bjöd på campinglivet i Göteborg. Resan tog i stort sett hela dagen med många stopp.

När vi väl var nere så ösregnade det. Jag och Thomas satte upp tältet i ovädret och blev dyngsura. Och inte en beskrivning fanns med hur man skulle sätta upp det. Men vi lyckades ändå. Mycket blev blött, inte bara vi.  

Trevligt blev det också och vi sov alla gott den natten trots regnet och ovädret. Dagen efter så hade det slutat även om det var blött i marken. Här kommer lite bilder på vår utflykt i vanlig ordning.


   


   


   


   


   


   


   


   


   


   


   


   


   


  


Lite senare så överraskade vi Linn med att gå på Liseberg. Foton på det kommer jag att lägga ut senare i kväll. Nu väntas lunch för mig och grabbarna. Sen skall vi invänta Linn som är i skolan. Idag var hennes första dag efter ett långt och härligt sommarlov. Tillbaka till rutinerna.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva 




Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards