Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Trillingmamman - 22 juli 2011 15:14

Ja det blev nästan en heldag med att skriva boken igår, det riktigt pyrde om tangenterna. Vilket kändes väldigt skönt att få sitta i sträck också. Har insett att det kommer att ta tid och att det är mycket svårare än vad man tror att skriva en bok. Men som jag har sagt tidigare så får det ta den tid det tar helt enkelt.


Gårdagens morgon började med att blåsa lite såpbubblor. Svårt att lista ut vem som har roligast.


 

Barnen hade också givetvis väldigt roligt.


Thomas hade barnen med ute en sväng och jag vet faktiskt inte vad de gjorde.

På kvällen sen så fick jag, Thomas, Gabriel och Julie en liten stund för oss själva. Vi busade till det lite med blöjorna, oanvända såklart.


 

Först satte jag den på mitt huvud och den blicken Julie hade när hon såg mig var obetalbar. Sen satte jag den på hennes huvud och då såg hon ut så här.


För övrigt så blev det en mycket sen kväll och jag var inte i säng förrän tolv. Och övädret som drog över fick mig att vakna ett antal gånger på natten. Men jag känner mig inte så trött ändå idag som jag borde. Och jag ska fortfarande gå milspåret ikväll tänkte jag trots vädret här som inte är speciellt vackert.

Mycket bakat har det blivit också. Regnväder gör att det humöret ökar. For iväg i morse för att hitta en frisör som kunde klippa mig, och med mig hade jag Alexander. Men väntetiden var alldeles för lång ( vilket jag redan visste, vilken tvååring orkar sitta i 40 minuter ). Alexanders humör började tryta och illvrål kom samt att han röjde hej vilt bland flaskor och annat där. Så det var bara att ge upp tanken om att få håret fixat idag.


Sen vill jag tacka alla för de fina gratulationer ni har gett till Julie! Nu ska jag göra ett besök med henne till bvc, sen är det middag och sist men inte minst milspåret.




Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards