Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Trillingmamman - 27 juli 2011 19:58

Solen behagade titta fram idag vilket var mycket trevligt för en gång skull. Så det blev en eftermiddag ute då grabbarna kom tillbaka. Hade tänkt gå ut och gå tidigare men det blev aldrig av. Natten var allt annat än rolig då Julie vaknade flera gånger. Somnade sent och vaknade alldeles för tidigt. Så när Julie ville sova sin förmiddag så passade även jag på också eftersom jag var så trött. Men det är ju aldrig fel att att få både sömn och sol så missnöjd är jag inte direkt.


Ja ute var vi och jag språkade lite med grannarna. Gabriel hittade en ny kompis som är i samma ålder som honom och hade väldigt kul när de åkte race med bilarna upp och ner för gatan. Trillingarna försökte hänga med, alla utom Alexander som inte vill delta i vilda lekar. Julie tittade nöjt varje gång de åkte förbi.

Inte blev det några kort heller. Känner mig riktigt usel för att jag missar. Jag som annars gillar att ta kort men det har varit mycket annat som har tagit energi ifrån mig.


Filmen jag såg igår var faktiskt himla bra men jag är dock lite missnöjd med slutet. Filmen hette Stone. Får se om dagens film är bättre, The Adjustment Bureau. Det är ju med Matt Damon så man kan ju ana lite handling och action som han i stort sett alltid spelar sina roller. Som sagt, det återstår att se.


Annars har jag inte gjort mer idag. Men är ändå nöjd.




Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards