Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Trillingmamman - 10 februari 2012 19:10

Ta chansen och var med och tävla!




Elmas Handelsbod har allt för dom små och från kända varumäken som Elodie Details, Lundmyr, Geggamoja m.fl Och här hos mig lottar hon ut en turkos Snutten till den som är med och tävlar.




Hur gör man för att tävla? Ganska enkelt. Ni kan sammanlagt få tre lotter. Lott nummer ett är obligatorisk, sen är det valfritt om ni vill ha fler.


Lott 1: Ni lämnar ert namn och emailadress i en kommentar.


Lott 2: Gillar Elmas Handelsbod på facebook. Skriv även där i ett inlägg att ni är med och tävlar om en Snutten.


Lott 3: Ni länkar och tipsar om tävlingen i er egen blogg och lämnar direktlänken till er blogg här i en kommentar. 



Tävlingen pågår i en vecka från och med idag och fram till torsdag kl. 20.00




Lycka till!



Av Trillingmamman - 10 februari 2012 12:49

En solig dag är det här och snart ska jag bege mig ut. Först tänkte jag ta mig till Mia och fika lite innan jag lämnar ner tjejerna till tåget. Det är sportlov.

Sen kommer jag att göra en del skolarbete också. Förmodligen så blir det till kvällen då de små har somnat. Det återstår och se helt enkelt hur det blir. På måndag ska jag göra mitt första skriftliga prov på skolan. Och det är i Svenska. Innan har jag bara haft prov och inlämning via läroplattformen som distanselever använder sig utav. Det gäller att ha koll nu när det är fyra ämnen att hålla reda på.


Sen kan jag tala om att det börjar krypa i kroppen efter att få träna. Jag mår väldigt bra och har inte mycket känningar alls efter snittet. Så promenader borde jag snart kunna göra till att börja med. Situps eller plankan får nog vänta ett par veckor till. Men jag har varit så orörlig länge och nu när kilona rasar så känner man sig lätt som en fjäder helt plötsligt. Och det kliar efter att få svettas lite mer. Man mår så bra efter ett pass, i alla fall jag. Snart så kopplar jag mobilen igen till applikationen som mäter distans, tid och annat.


Nu kallar Leon på mig så det är dags att mata lite igen. Tänk att det har gått två veckor sen han föddes.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards