Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Trillingmamman - 3 juni 2012 22:59

Ta en liten kort paus innan jag kör igång igen med böckerna. Huvudet är fullmatat med engelska verb och en massa krig. Vilken kombination! Men det är sista veckan från och med i morgon och till nästa helg så skall det firas, tro mig.


Barnen är fortfarande hängiga och snoriga så det har varit en lugn dag idag också. Thomas tog ut dem en sväng medan jag kunde köra på med en inlämning som jag hade deadline för. Fick otroligt mycket feedback av många som korrekturläste, TACK! Sen har jag småstädat lite här och där samt torkat av en del dörrar och fönster. Får ta tag i det mer senare i veckan. Jag bara passerade förbi och fick lite ryck kan man säga.


Från det ena till det andra, undrar när appen för bloggplatsen skall komma? De har annonserat om det bra länge nu men inget händer. Vore så smidigt att blogga direkt från mobilen vid vissa tillfällen. Så bloggplatsen, vad händer?


Pisk och smisk nu är det dags att återgå igen. Klockan skall ställas på ringning och snart har jag prov i engelsk grammatik (vilken rysare).



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards