Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Trillingmamman - 4 juni 2012 10:11

Så där ja, mitt huvud låg före i tiden lite denna morgon. Satt och väntade på att tentavakterna skulle komma, jag och en tjej till (lika glömsk som jag). Men de kom inte. Så vi gick ner till receptionen och frågade vad som stod på. Efter många om och men och lite jagande så sticker en av tentavakterna ut ansiktet ur dörren och säger att provet är inte förrän 15.30 Det hade jag totalt missat, snacka om att man vill göra allt på en gång. Bara att återvända senare idag då. Nu kan jag njuta av morgonkaffet i stället och gosa med ett gäng snoriga barn.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards