Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Trillingmamman - 8 januari 2011 22:19

Som jag nämnt tidigare så skall jag göra en rad efterlängtade besök i morgon och på måndag. Samtidigt klämma in en kurs. Och det kommer att medföra att jag inte bloggar förrän på tisdag igen ( om jag nu kan låta bli ). Tar inte med mig datorn i alla fall. Kameran i högsta hugg, ett glatt humör och ett halvt gäng glada barn åker med.


Sen kommer jag att få hämta hem min efterlängtade dotter som har varit hos sin pappa och farmor sen 21 december. Saknar henne jättemycket min lilla prinsessa och det ska bli så roligt att se henne igen, även om jag vet att du har haft det super med både pappa och farmor.


Och ni där ute, vi ses snart igen!



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva



418

Av Trillingmamman - 8 januari 2011 15:15

Min kära make kan vara för go ibland. Efter att ha varit ute en sväng på stan efter min lilla shoppingrunda så kom han hem med detta...


  


... med orden -Den är till dig för att du fick så många besökare på bloggen igår.

Ja, jag fick en topp på 418 besökare vilket är det högsta hittils. Ligger mellan 200-300 annars. Nu kan jag inte äta princesstårta men han hade ordnat med annat till mig. Gesten var dock väldigt fin. Och till barnens stora lycka givetvis, vem tackar nej till tårta hos familjen Silverlantz.


  


Trillingarna njuter i vanlig ordning, sockerkick rond 7436534.


  


Gabriel stirrar så att rosen delas i exakt lika bitar.


  


Thomas delar ut dricka till törstiga barn efter ett smarrigt tårtkalas. Tack! Blev mycket glad över denna fina gest.


Annars har dagen varit ganska lugn. Har själv gjort ett par ärenden på stan idag inför morgondagen. Då bär det av mot Stockholm, vänner och familj. Gissa om jag ser fram mot det! Laddar kameran för fullt. Väskan skall packas ikväll. Lite hemlisar göras i ordning ;-). Kommer garanterat tillbaka hit med bilder.


Medan barnen studsar av sig all energi ute och inne så skall jag ta itu med lite saker.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards