Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 18 mars 2015

Av Trillingmamman - 18 mars 2015 20:13

Så tokigt det kan bli ibland. Var över hos en kompis och vi pratade på en massa med lite vin som gott till. Mot slutet blev vi ju trötta och det var dags att bege sig hem. Väl hemma sen kände jag mig rätt så hungrig och började slamra i köket för att laga till något. Gott var det och tänkte inte så mycket mer på det tills jag tittade på klockan.... 02.30? Herregud, det var ju mitt i natten. Trodde tiden var runt elva eller något. Det var bara att dyka ner i sängen och sova. Var skapligt trött i morse när jag gick upp. Fick ändå mycket gjort med pluggandet.

Fick ett positivt besked också, klarade omtentan i omvårdnad. Är sjukt glad över det. Ännu en tenta att bocka av. Väntar nervöst på svar på de andra två som jag gjort samt att jag har tre tentor till jag ska göra. Hej och hå!

Har suttit och pluggat nu på kvällen men inser att det är dags och lägga ifrån sig allt. Nya tag i morgon igen. Får se om jag ska titta på film för att skingra tankarna lite.

Natti natti!

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards