Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 27 mars 2015

Av Trillingmamman - 27 mars 2015 11:59

En dag som jag tar igen välförtjänt vila på. Igår var det sista tentan för den här kursen, tror det gick bra men man kan aldrig veta. På måndag är det nya tag igen. Men först helg.

Har sovit gott, känner mig utvilad och humöret är okej idag. Tvättar lite, plockar lite och gör småsaker. Inga större ansträngningar. Känner verkligen att den där vilan behövs vilket jag vet att jag har svårt för. Andas, ta det lugnt Eva!

Men jag ska försöka har jag lovat mig själv.

Väntar på telefonsamtal från vårdcentralen för lite konsultation. Hoppas på att komma för en undersökning. Något jag borde gjort tidigare men inte tagit tag i. Vissa saker skäms man för och drar in i det sista för att slippa. Men nu kan jag inte det. Gjorde slag i saken och sitter i telefonkö sen kvart i tio. Lite nervös är jag men det ska nog gå bra. Sen är det helg.

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards