Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Trillingmamman - 6 september 2011 20:56

Ja nu har han gjort det igen. Denna gång har han släpat hem nya familjemedlemmar, i form av högtalare. De hemmagjorda som han byggde innan är mer än väl när det gäller ljud, man får mittbena av en actionrulle helt klart. Och nu dessa.....


 

Ja en film och man förlorar håret av fartvinden med ljudvågorna. Inga dåliga monsterhögtalare. Men ser ni blicken på Thomas, som på julafton för små barn. Ögonen bara glittrar och han själv kvittrar. Tomten var ovanligt tidig i år må jag säga. Aja, huvudsaken han är glad. Vad vi andra tycker om dessa fyrkantiga lådor är en helt annan historia.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Av Trillingmamman - 6 september 2011 10:32

... till publiken. Här kommer en suddig men ändå ganska tydlig bild på barnet. Blev framflyttad tre dagar så jag är längre gången än tidigare, 18+4 istället för 18+1. Nåja i slutändan så spelar det ingen roll eftersom jag inte får gå tiden ut ändå. Beräknad ankomst 8 februari.


 

Undrar vad det blir den här gången, tjej eller kille? Har faktiskt inte den blekaste för det var svårt att se. En massa fötter i vägen och ihopkurad och lugn krabat.

Men allt såg bra ut och det är ju huvudsaken tycker jag. Ja nu är det nästa man väntar på, att den lilla ska komma ut. Bara nitton till tjugo veckor kvar beroende på när jag får datumet för kejsarsnitt.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards