Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 15 februari 2014

Av Trillingmamman - 15 februari 2014 18:05

Usch vad jag är trött. Ska man summera veckan så har det varit läkarbesök, två med penicillin, skola för min del, förskola för några av barnen. På det allt annat som ska göras, tidiga mornar och sena kvällar för att pussla ihop allt. Inte konstigt att man är trött.

Fick faktiskt en sovmorgon i morse, vilket jag inte haft på länge. Det var riktigt najs. Sen blev det inte många timmars sömn ändå eftersom jag var ute igår, tack alla inblandade för en super kväll. Skönt och komma bort lite från svinkoppor och måsten. Kommande två veckorna kommer att bli ännu tidigare mornar och sena kvällar, dags för praktik i Lidköping. På det plugg till tenta och omtenta samt studieuppgifterna som hör till praktiken. Riktigt fullspäckat kommer det att bli.

Har också satt ihop ett träningsprogram. Måste komma igång känner jag, mår inte bra av att vara "lat". Tycker om att röra på mig och vet att man mår bättre av det med. Nu går jag till och från skolan så helt borta är jag inte. Så jag planerar för att starta på måndag och då är det fullt ös medvetslös med allt!

Kvällen är på intågande och det är dags att lägga lite barn snart. Ska bara hämta andan en liten stund.


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards