Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 28 februari 2014

Av Trillingmamman - 28 februari 2014 21:29

Praktiken är nu klar för denna omgång, känner mig trött men mycket nöjd. Vilka fantastiska människor. Då menar jag både de boende och all personal. Lärorikt har det varit och jag har tagit till mig massor. Fick också göra mitt första blodprovstagning på en patient, oskulden är nu tagen. Gick jättebra fram till sticket och efter det gick det upp för mig att jag hade stuckit en annan människa, fy så nervös jag blev då. Fick hjälp på slitet men i det stora hela så gick det helt okej trots allt, tio stick till så är man i farten.

Har gjort färdigt uppgifterna sim nu är inlämnade och klara, nästavecka rullar det på som vanligt igen. Seminarier och tentamen står på tur. Jag kör på! Även födelsedag är på intågande, trillingarna fyller fem år.

Ikväll blir det inget pluggande utan jag tar ledigt, behöver det så väl känner jag.


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards