Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 18 februari 2014

Av Trillingmamman - 18 februari 2014 21:23

Tog på mig stegräknaren idag och totalt fick jag ihop över 19000 steg, inte illa. Kommer att vila från styrketräningen och kör på i morgon igen, känns skönt att ha kommit igång med det också.

Roligt är det på praktiken och man lär sig massor även om dagarna är långa. Känns otroligt lärorikt att få praktisera.

Har pluggat lite nu på kvällen med (två kommande tentor i mars) men känner att sömn är prioriterat ikväll. Lite musik i öronen och lägga sig med andra ord. Pigg och utvilad ger mer ork än att köra slut på sig själv.

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards