Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Trillingmamman - 12 oktober 2010 19:34

Som sagt, idag har det blivit mycket gjort. Tack vare att Thomas kom hem tidigt och han hade med sig en arbetskamrat. Det blev en hel del flyttande på allt när han hade bärhjälp. Stort tack! Även om det är långt ifrån klart så är jag mycket nöjd nu när man ser vardagsrummet. Dit ut så flyttade vi även matsalsbordet. Vi är för många för att få plats i det här köket.


Tar en liten paus här för att sedan återgå till arbete med att packa upp, flytta om och dona lite. Är jättetrött idag och kommer inte att lägga upp bilder även om jag har tagit ett par. Det får bli morgondagens göra på bloggen.


Barnen verkar vara på bättre humör också nu när de kan röra sig lite mer fritt på ett plan. De kvittrade så fint vid matbordet. Sen fick vi ordning på sovrummen där uppe så nu sover alla på samma våningsplan tills vi fått i ordning i rummet på nedre plan.

Nu väntas bara en lång lista över vad som måste inhandlas för att få ännu mer saker på plats. Sakta men säkert kommer hemmet i ordning och jag dokumenterar under tiden.


Nu måste jag fortsätta innan Thomas säger något.


  



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva





Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards