Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Trillingmamman - 31 oktober 2010 16:00

Tänk att helgerna går förbi en alldeles för fort. Så även denna. Ville visa så mycket mer av Skövde till min vän Mia men dagarna räckte inte till tyvärr. Mysigt har vi haft ändå ( som alltid ). Tror hon tyckte det var skönt också med en liten "minisemester" på annan ort, bara att få byta miljö för en stund. Och det var så härligt att ha hela huset fullt med barn även om det blir en hel del liv. Det är klart att det låter lite när man har tio barn i huset under 8 år.


Thomas har åkt till Stockholm igen för att lämna sin son. Med på resan har han Gabriel också. På vägen hem så hämtar han upp min mamma och pappa som kommer på besök. Som jag har längtat!

Gabriel vet inte om att mormor och morfar ska med tillbaka så det ska bli kul och höra hur hans reaktion när de kliver in i bilen.


Här hemma har kartongerna fortsatt att krympa eftersom Thomas är ledig och kan hjälpa till. Den här helgen så är det faktiskt han som har stått för det mesta av uppackningen och montering av hyllor. Jag och Mia har tagit hand om barnen, fixat med mat och annat.


Nu pockar barnen på min uppmärksamhet. Ska ordna lite inför kvällen så det blir fint till mina föräldrar kommer. Återkommer med lite bilder i veckan.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards