Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Trillingmamman - 4 oktober 2010 23:58

Här kommer bilder inne från huset. Kommer inte att skriva så mycket det är sent och jag är mycket trött. Det har blivit en hel del gjort här då jag har haft hjälp av min syster Elin. Tidigare så var pappa med också. TACK!


För er som vill se så, här kommer dom...


 

Köket

 

Köket igen från en annan vinkel

 

Tvättstuga

 

Hall och ingången

 

Lilla toaletten och duschrum

 

Vardagsrum

 

Andra delen av vardagsrummet

 

Badrummet

 

Ett av sovrummen

 

Övre plan

 

Groventrén

 

Och sist men inte minst garaget


Ja nu måste jag lägga mig för jag ska upp tidigt. Bilderna kom upp om än väldigt sent.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Av Trillingmamman - 4 oktober 2010 11:35

Ja nu är vi nere i Skövde och allt är på plats. Det har gått jättebra med allt, bara att packa upp nu. Har tagit bilder inomhus innan alla kartonger kom in och kommer att lägga upp dem senare i bloggen. Som ni förstår så finns det en hel del att göra för mig just nu.


Jag har så många att tacka som hjälpt till och fortfarande hjälper. NI har gjort det möjligt för oss att detta fungerade smidigt under flytthelgen. Och alla ni som har skrivit bland kommentarerna, underbart stöd.


TACK ALLA! Ni är fantastiska.


Kommer att återkomma snart med bilder och berättande. Är bara snabbt inne idag för att ni ska veta att allt gått bra.

Min stressmage har försvunnit och mitt humör är som det brukar nu. Känner mig otroligt glad i kropp och själ. Ja jag känner mig som Eva igen. Och jag stortrivs redan. Min och barnens upptäckarglädje ligger på topp. Och vi ska utforska vårt nya hem och dess omgivning med glädje.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards