Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Trillingmamman - 15 oktober 2010 09:33

Ja nu har jag hunnit fota bilen i all morgonrush. Så jag lägger in en bild helt enkelt. Tycker den känns skön och köra och jag hoppas få många mil med den, för det blir en liten pendlare för oss.


  


  


Enkel och fin bil. Duger för oss även om vi gillar amerikanare bättre.


Ska fota hemmet sen också när vi fått upp allting. Just nu så är det lite kaos överallt med kartonger och sådant sen igår. Idag bjuder på montering av resterande saker som inte hanns med igår. Thomas kommer att vara borta större delen av dagen och är inte åter förrän ikväll igen. Så jag är själv med barnen idag. Och det vet vi vad det innebär.... inte mycket gjort som man borde och vill. Men de somnar ju på kvällen och då kan jag köra ett race.


Nu ropar Julie från vardagsrummet så det är dags att ta tag i lite bestyr som kallar.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards