Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Trillingmamman - 1 oktober 2010 13:00

Först vill jag säga tack till er alla som kommenterat i det tidigare inlägget. Mår redan mycket bättre även om det finns en liten inre stress. Tömde mitt förråd på morgonen med hjälp av pappa. Hade inte så mycket lådor och det gick ganska fort. Fast vi har ett förråd till och garaget kvar. De håller på för fullt. Vad gör jag här då? Jo jag fick passa barnen en stund, det går inte att göra så mycket när dom är med. Men de blir hämtade igen och då ska jag fortsätta med förrådet här nere. Och tänka sig att jag hinner blogga mitt i min paus, underbart.


Känns fortfarande overkligt med flytten och allt. Tror inte man riktigt förstår förrän man väl är där nere. Än så länge så har allt gått hyfsat smidigt. Några saker gick inte som jag hade tänkt mig men det löste sig ändå. Får stå i natt om inte annat, då finns det tid. Och inga barn som är i vägen.

I morgon går stora flyttlasset. Det tar ju ett par timmar att åka så vi måste börja lasta tidigt.


Ja nu är det dags att ta tag i saker igen. Men jag fick en liten stund över. Nu blir det mer bloggande från Skövde nästa gång.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards