Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Trillingmamman - 30 oktober 2011 19:09

Nu har den efterlängtade dagen kommit, eller rättare sagt igår var den. Nu är dom här Mia och Thomas med familj. Känns overkligt men så efterlängtat. Vi bjöd givetvis på mat till ett gäng trötta och förväntansfulla tjejer och killar innan lastbilen skulle tömmas.




Vi hade väntat hela förmiddagen så när vi såg bilen komma så var det jubel bland alla kan jag tala om. Och åt gjorde vi med god aptit, tacobuffé. Sen åkte de iväg för att tömma lastbilen i det nya hemmet. Jag tog trillingarna och Julie på en promenad efter att ha dukat av, bytt blöjor och satt på dem alla overaller.




Gick den korta biten ner till lägenheten och blev väldigt förvånad över att de alla var klara när jag kom fram. Kunde inte ha tagit mer än en timme att tömma bilen. Det var verkligen en racerflytt. Ja vi stod där en liten stund i alla fall och jag fick kika in en snabbis också.




Mia och Thomas kom med oss hem och vi satt och hade det trevligt i timmar. Bara tog det lugnt och pratade om allt och ingenting. Barnen hade varit på strålande humör och Julie var nog den som toppade listan. Här busar hon i soffan med pappa.


Trötta lade vi oss på tok för sent, men det gjorde absolut inget. Den sömnen lär vi komma ikapp med idag ändå känns det som. Vet i alla fall att jag ska våldgästa spikmattan och sen lägga upp fötterna högt. Söndagen har gått alldeles för fort och i morgon är det redan en ny vecka igen.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva




Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards